Небезпечний вибір: чому не варто купувати автомобілі старше 15 років.


Купівля старих автомобілів: ризики та витрати
Автомобільний експерт Євген Єрмолов підкреслює серйозні ризики та можливі додаткові витрати при купівлі старих автомобілів на українському авторинку. Він зазначає, що ввезення автомобілів старше 15 років небезпечне через їхній вичерпаний ресурс та відсутність сучасних систем безпеки.
Особливу тривогу викликають вживані дизельні автомобілі, багато з яких не мають систем екологічної безпеки. Ці машини часто мають видалений каталізатор та сажовий фільтр, що призводить до неприємного запаху вихлопних газів.
"Мають бути певні обмеження на ввезення старих автомобілів, але не повне їх заборонення", - зазначає Євген Єрмолов.
Експерт також наголошує на необхідності перевірки пробігу автомобіля перед покупкою та розумінні того, що старі машини потребують більше уваги та витрат на ремонт та обслуговування. Він підкреслює, що на ринку існує багато альтернатив, тому ризикувати купівлею старих моделей не варто.
Українському авторинку потрібен збалансований підхід до регулювання, щоб забезпечити доступність автомобілів для населення, але не перетворити країну на "кладовище" старих європейських машин. Заборонити ввезення старих автомобілів не можна, проте необхідно встановити певні обмеження.
Статистика свідчить, що більшість українців все ще вважають за краще купувати вживані автомобілі, незважаючи на пов'язані з цим ризики. У 2023 році українці придбали 69,6 тисяч нових автомобілів, але імпорт вживаних машин склав 222 тисячі одиниць.
Читайте також
- Водіям пояснили, чим загрожує авто додавання спирту до бензину
- До 600 гривень до пенсії: хто з українців може отримувати доплату
- FT розповіла, від чого має відмовитися Україна заради миру: можливі сценарії
- Експерти б'ють на сполох: українцям пояснили, чому краще не купувати євро
- Огірки в Україні різко подешевшали: виробники пояснили причини обвалу цін
- "Мають бути жорсткішими": WSJ дізнався, як помирилися Трамп і Зеленський