Збій в Укрзалізниці: пасажирам запропонували приємні бонуси.


Укрзалізниця виправдається перед пасажирами через технічний збій
Пресслужба компанії повідомила, що "Укрзалізниця" змушена збільшити кількість традиційних кас через масштабну хакерську атаку, що призвела до зупинки системи онлайн-продажу квитків. Таким чином, компанія вибачається перед пасажирами за незручності і пропонує деякі компенсації. Представники "Укрзалізниці" зазначили, що деякі пасажири отримають безкоштовні послуги або подарунки.
Ми розуміємо, які незручності спричинила відсутність онлайн-продажу квитків нашим пасажирам, тому хочемо частково компенсувати їх, - повідомили представники компанії.
Крім того, пасажири зможуть скористатися такими послугами: окремі платні зали очікування, які приймають пасажирів із паперовими квитками, купленими протягом періоду хакерської атаки; безкоштовний чай на борту поїзда для пасажирів із паперовими квитками, купленими в той самий період; радять українцям зберігати свої паперові квитки.
Після відновлення системи ми запустимо ще додаткові "компліменти" від залізниці та партнерів як вибачення за ситуацію, - підкреслено в компанії.
Крім того, було повідомлено, що вже до полудня було відкрито 3 додаткові каси в Києві, 2 в Вінниці і 1 в Львові, і вони працюють без перерв і обідньої перерви. ІТ-фахівці разом із спеціалістами з кібербезпеки продовжують роботу над відновленням системи.
Раніше вже повідомлялося про права власників квитків.
Читайте також
- Порти ЄС припинили надавати послуги перевалки для російського СПГ
- В Україні продовжуються бойові дії на сході країни
- NovaPay змінить умови кредитування на виплат: нові суми та дати погашення
- В Україні злетіли ціни на цитрусові: скільки доведеться віддати за апельсини та лимони
- Важливо встигнути до 31 березня: українцям нагадали про обов'язкову сплату податків
- Обов'язкова заміна документів: коли необхідно оформити ID-картку замість паперового паспорта