У Київстар пояснили, чому у поїздах Укрзалізниці немає інтернету.


У прес-службі компанії Київстар пояснили, чому в поїздах Укрзалізниці відсутній інтернет. Відповідаючи на скаргу пасажирки у Фейсбукі, компанія повідомила, що причиною поганого зв'язку є видалення базових станцій. Водночас Київстар заявив, що постійно розширює покриття своєї мережі та аналізує якість зв'язку.
Пасажирка, яка подала скаргу, скаржилася на відсутність зв'язку під час поїздки з Харкова до Ужгорода. Вона також висловила своє незадоволення роботою оператора Київстар і порівняла ситуацію з розвиненими країнами, де є Wi-Fi в поїздах. Жінка запитала, коли в Україні буде якісний зв'язок, оскільки інтернет не завантажувався протягом її поїздки.
Варто відзначити, що Київстар, Vodafone та lifecell презентували найбюджетніші тарифи для українців.
Читайте також
- «Укрпошта» підписала угоду з Поштою США
- Платежі перерахують: кому з українців повернуть гроші за комуналку
- Негода не покине Україну: синоптики показали, де чекати на короткочасні дощі з грозами
- Квартира у Києві за три посилки: "Нова пошта" оголосила про грандіозний розіграш
- Два предмети замість одного: у ЄС ухвалили важливе рішення про ручну поклажу на рейсах Wizz Air та Ryanair
- Виплати пенсій під контролем: у ПФУ запустили нову важливу перевірку