Росія втрачає контроль над внутрішнім ринком пального на тлі війни та санкцій - розвідка.


Ризик дефіциту пального у Росії: виникнення та наслідки
Уряд Росії занепокоєний можливим дефіцитом пального на внутрішньому ринку країни. Особливо це актуально під час загальнонаціональної посівної кампанії, яка є критичною для сільськогосподарського сектору. Зменшення постачання пального внутрішньо має суттєвий вплив на рентабельність нафтопереробних заводів, які є ключовим зв'язком у енергетичному ланцюжку країни.
Перш за все, це зростання тарифів на транспортування нафти та підвищення акцизів на пальне спричинило зростання цін на паливо. Це зробило внутрішній ринок менш привабливим для виробників, які звертають увагу на експорт або скорочують виробництво. Окрім цього, скорочення допоміжних виплат і проблеми у логістиці, зокрема дефіцит вантажних вагонів та проблеми на залізницях, ускладнюють ситуацію.
"Зменшення поставок пального - це не лише енергетична проблема, а й сигнал системної дестабілізації російської економіки. Промисловий сектор, аграрії та логістика можуть опинитися в умовах дефіциту пального, що призведе до зростання цін та соціального невдоволення", - підкреслили у зовнішній розвідці.
Декілька нафтопереробних заводів вже скоротили робочий день, і подальше поглиблення кризи може призвести до тимчасового чи навіть постійного закриття підприємств. Енергетична криза в Росії на тлі фінансових труднощів влади вже не здається такою неймовірною, а стає реальним загрозою.
Читайте також
- Уряд виділив 2,8 млрд грн на дороги загального користування
- Держгеонадра підготували 60 ділянок для аукціонів з продажу дозволів на надрокористування
- Допомога на похорони 2025: нові суми та правила для пенсіонерів та військових
- Медичний прорив: індивідуальна генна терапія вперше врятувала життя дитині та відкрила нові перспективи
- Ціни на пальне на Київщині: АЗС показали, скільки коштують бензин, дизель та автогаз
- Україна готує стратегію агроторгівлі з Євросоюзом