Комісія замість кешбеку: ПриватБанк викрили у махінаціях із комунальними платежами.


Клієнти ПриватБанку звинуватили банк у махінаціях з комунальними платіжками
Клієнти ПриватБанку засумнівалися в діях банку щодо комунальних платіжок та звинуватили його у порушенні власних умов. Один з українців висловив своє незадоволення після участі у маркетинговій акції з кешбеком за комунальні платежі, де ПриватБанк обіцяв повертати гроші при оплаті рахунків за допомогою кредитної картки. Проте виявилося, що банк не дотримується умов акції і не нараховує обіцяного кешбеку. Замість цього банк вимагає комісію за використання кредитних коштів
"ПриватБанк нещодавно запустив свою акцію під назвою 'Привіт', де було передбачено кешбек на комунальні послуги за рахунок кредитних коштів. Незважаючи на те, що ми намагаємося виконати умови, банк знімає комісію за використання кредитних коштів замість кешбеку", - поскаржився чоловік.
Клієнт зазначив, що два комунальних платежі йому обійшлися у 150 гривень, які було стягнуто з його кредитного ліміту як комісія. Він також висловив здивування розміром цього обману і сподівається, що банк швидко вирішить його проблему.
Представники ПриватБанку обіцяють взяти проблему клієнта на роботу та намагатися її якнайшвидше вирішити.
Нагадаємо, ПриватБанк випустив "Дію.Картку" для всіх державних виплат.
Читайте також
- "Вдягайтесь тепло": Діденко попередила українців про морози та сніг, коли чекати тепла
- В Україні підскочили ціни на гречку, соняшникову олію та яйця: як змінилася вартість
- Морози до -8, ожеледиця, сніг та дощ: синоптики попередили про погіршення погоди
- Збирати на старість по-новому: коли українці зможуть отримувати подвійну пенсію
- Надбавки до пенсії у 2025 році: хто з українців може отримати додаткові 1000 гривень
- Тарифи вже з 1 квітня: українцям пояснили, які сюрпризи чекають у платіжках