Це не перша зустріч робочої групи. Окрім її координатора Олега Шосталя, загалом у цих заходах беруть участь наступні представники членів асоціації: Христина Хлапоніна, Сергій Снігур, Віра Єльчик, Олександр Гальвес, Олексій Корж, Олександр Півнюк, Ярослав Латко та Ярослав Єрохін.

"До моменту створення асоціації накопичилося багато проблемних питань, які потребують негайного вирішення. І такий формат роботи в рамках Української телевізійної асоціації пришвидшить цей процес та лобіювання інтересів її членів на державному рівні. Плануємо такі зустрічі проводити  постійно",  –  зазначає керівник служби розвитку мережі  телеканалу "112 Україна" Олег Шосталь.

На крайній зустрічі, зокрема, продовжили обговорення питання кодування супутникового сигналу. Потреба його обговорення зумовлена ситуацією, що склалася сьогодні на ринку, і домовленостями медіа-груп стосовно кодування власних супутникових каналів. Ініціативу підтримали найбільші провайдери програмної послуги. Прикметно, що домовленість поширюється не тільки на медіа-групи, а й на тематичні телеканали супутникового мовлення, які не входять до жодної з них. Більше того, у разі відмови від кодування – провайдери вилучатимуть тематичні канали зі своєї програмної послуги. Такі домовленості викликають занепокоєння, оскільки обговорення цих питань відбувається без участі представників тематичних каналів, без урахування їхньої думки та інтересів, і в майбутньому може призвести до знищення ринку супутникового телебачення.   

Ще однією важливою проблемою, що істотно впливає на права та інтереси тематичних каналів, - є пакетна дистрибуція.Медіа-групи залучають до власних пакетів програм телеканали, які не не належать до їхніх груп, що поєднано з обов’язковою вимогою до провайдерів купувати всі програми та розміщувати їх  у найбільш доступному пакеті. З огляду на обмежений ресурс кабельної мережі провайдерів та вищезазначені вимоги медіа-груп, місця для ретрансляції українських тематичних каналів залишається все менше. Така дистрибуція з боку  медіа-груп може суттєво зашкодити розвитку ринку тематичних каналів.

Також обговорювалося питання переходу тематичних каналів на платну модель роботи (PayTV). Члени робочої групи дійшли спільної думки, що - він має бути кінцевою метою їхньої колективної роботи. Цей процес повинен бути поступовим з урахуванням інтересів як мовників, так і провайдерів, і сформований на принципах прозорості та рівності всіх учасників процесу.

Важливим для розгляду стало і питання підтримки розвитку українських тематичних каналів на законодавчому рівні. Одним із основних принципів державної політики у сфері телебачення і радіомовлення є саме протекціонізм щодо поширення програм і передач вітчизняного виробництва. Тож, завдання Асоціації сформувати пропозиції цього напрямку  та  пропагувати їх внесення у чинне законодавство. 

Наступну зустріч робочої групи при Українській телевізійній асоціації заплановано за  тиждень.