Уже до Дня святого Миколая глядачі могли бачити оновлені студії "112 Україна". У них по-домашньому затишно, і все нагадує про наближення Нового року. На відеостінах і панорамних вікнах, немов на шибках, застигли морозні візерунки. У студії: ялинкові композиції; коробки з подарунками, які розмістили так, ніби їх там сховав сам Дід Мороз; пряниковий будиночок, який хочеться з'їсти.

"Для нас було важливо створити теплу святкову атмосферу за допомогою подарунків, пряників, дерев'яних іграшок, як основних атрибутів свята. Водночас стояло завдання зберегти баланс, адже, як новинний телеканал, ми не можемо занадто захоплюватися яскравими декораціями та графікою", - зазначає АРТ-директор телеканалу Андрій Міхно.

Логотип "112 Україна" підсвічується, як різдвяний ліхтарик, і переливається зимовими кольорами. А в святкові дати його доповнюють відомі символи цих днів. Наприклад, 19 грудня -  новорічна шкарпетка, куди святий Миколай кладе подарунки. 24-25 грудня, в Різдво за західним обрядом - зображення ангела. А на рубежі року, що минає, і Нового - логотип прикрасять атрибутом прийдешнього свята.

У промороликах підтримується тема інею. Відео закінчується кадром, в якому за шибками вікна, вкритому памороззю, ховається ключ до того, що очікує глядача в наступному році. Сніг, як символ року, що минає, змітають, а під ним - слоган кампанії "Далі цікавіше".