112

1 серія фільму "Морський бій" вийшла в ефір "112 Україна" 7 жовтня і утримувала інтерес глядачів упродовж всієї прем'єри, про що свідчать показники телеперегляду. Приміром, за аудиторією 18+(50+) середні показники фільму становлять: rat% - 0,89%, shr% - 2,26%. Важливо відзначити, що порівняно з попередніми суботами осені такі цифри дозволили кінокартині підвищити показники рейтингу слота на 51%, а телеканалу "112 Україна" - зайняти 8 позицію в переліку загальнонаціональних мовників.

За аудиторією 18+ результат телеперегляду такий: rat% - 0,73%, shr% - 1,80%. А порівняльний аналіз рейтингу слота всіх субот осені показує, що серед глядачів старше 18 років по Україні фільм Піленка сприяв зростанню цього показника на 59%.

Глядачі у віці 18-54 роки в містах з населенням від 50 тис. подивилися кінокартину з показниками: rat% - 0,35%, shr% - 1,10%, зростання показника рейтингу слота становить 94%.

Перегляд фільму серед киян старше 18 років пройшов із результатом: rat% - 0,78%, shr% - 2,24%, зростання рейтингу слота - 63%.

Крім іншого, фільм "Морський бій" став кращою програмою суботи серед усіх програм інформаційних телеканалів за аудиторіями 18+(50+) та 18+.

Нагадаємо, "Морський бій" - це двосерійний фільм спеціального кореспондента телеканалу Богдана Піленка. У своїй стрічці автор відстежує події, які плавно привели нашу країну до того, що вона залишилася практично без флоту. Відновлює хронологію зустрічей, домовленостей і переговорів. Його фільм - це не просто розповідь, а спроба через призму подій показати, чому все відбувалося саме так. У першій частині автор аналізує історичний бік питання. У наступній - розповість, яким бачить майбутнє флоту командування МВС, і про нові українські кораблі.

Прем'єра другої серії фільму відбудеться в День захисника України - 14 жовтня.

Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК. Оператор панелі  Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані розраховано за показниками rat%, shr%, rch#, cov# і надано телеканалом "112 Україна". Дані за 07.10.2017 Overnight. Докладніше про показники і визначення цільових аудиторій  в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ru/ru/about/glossary/.