16 лютого було зафіксовано кращі показники перегляду в першому півріччі: рейтинг 1,05% і частка 5,54%*. Вони дозволили збільшити відрив від найближчих конкурентів майже втричі. Також цього дня "112 Україна" посів 6 місце в ТОП-10 загальнонаціональних телеканалів за цільовою аудиторією*. У середньому глядачі дивилися "112 Україна" протягом 1 години 33 хвилин – це на півгодини довше часу, який вони провели за переглядом інших інформаційних телеканалів.

14 квітня "112 Україна" вдалося стати лідером серед національних мовників в слоті з 11:00 до 12:00 з показниками rat% – 1,25%, shr% – 9,56%*. Цього дня 3,8 млн українців** стежили за важливими подіями, які відбувалися у Верховній Раді, разом з командою "112".

ТОП-10 загальнонаціональних мовників за перше півріччя 2016 року:

112.ua

ТОП програм за перше півріччя 2016 очолило ток-шоу "Люди. Hard talk. Live". Далі йде "Вечірній прайм" і замикає трійку лідерів "Народна прокуратура".

Середні показники програм за перше півріччя 2016 (основні виходи): 

112.ua

Перше півріччя 2016 ознаменувалось низкою подій і новацій на телеканалі "112 Україна". Зокрема, за цей період в ефір телеканалу вийшли 3 документальні фільми власного виробництва: "Війна і Мінськ", "Операція" Дебальцеве" і "Чорнобиль. Все тільки починається!?".

21 березня на "112 Україна" стартував проект "Вечірній прайм", який поєднав у собі новинні блоки, гостьові студії, інтерактивні голосування з глядачами і спеціальні включення.

Напередодні важливої футбольної події року – Євро-2016 – на "112 Україна" вийшов в ефір новий проект "Шлях до Парижа". У ньому відомий журналіст і ведучий Микола Васильков протягом місяця, поки тривав турнір, розповідав про все найбільш цікавіше і скандальне, що відбувалося за лаштунками Чемпіонату Європи з футболу.

У середині літа ранкова програма "112 хвилин" вийшла в ефір в оновленому форматі: проект став ще більш інформативним і динамічним. У нього з'явилося свіже графічне оформлення і гостьова локація, а також нові рубрики – огляд соціальних мереж і "В центрі уваги" з актрисою Поліною Голованова як ведучою.

У першому півріччі до команди ведучих телеканалу приєдналися Вадим Колодійчук, який дебютував в гостьовій Студії Live, і Євген Міхін – в "Новинах 112".

За свої досягнення команда "112" отримала визнання професійної спільноти: ведуча Наталя Влащенко перемогла в номінації "Телевізійний журналіст року" загальнонаціональної програми "Людина року-2015", а спеціальний кореспондент Богдан Піленко – в номінації "Надія журналістики" в конкурсі "Честь професії".

У першому півріччі 2016 року телеканал запустив унікальний додаток "112 Очевидець". Він дозволяє швидко повідомляти про побачене, поділившись відео або фото з місць різних пригод. Всі охочі можуть стати частиною команди "112" і отримувати гарантовану оплату за кожне надане відео або фото, яке канал використає в своєму ефірі.

У цей період, вперше в своїй історії, "112 Україна" був внесений до Національного реєстру рекордів. Представники організації зафіксували візитну картку телеканалу – брендовану інсталяцію мікрофона – як найбільшу в країні. Його висота – 2,52 см, і він є символом свободи слова та відкритості мовника.

* – Аудиторія старше 18 років, що проживає в містах з населенням понад 50 000;

** – Universe, показник cov#.

 Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК. Оператор панелі - Nielsen; моніторинг - Комунікаційний Альянс. Дані розраховані за показниками rat%, shr%, cov# і надані телеканалом "112 Україна". Детальніше про показники і визначенні цільових аудиторій - в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ru/ru/about/glossary/.