112.ua

З моменту старту проекту вийшло вже 7 програм. Кожен випуск – це топові теми, питання, що хвилюють суспільство, і як результат – завжди високі показники перегляду.

Як вже було зазначено, всі 7 випусків увійшли в топ програм каналу за 2017 рік, а 4 з них увійшли в десятку кращих за 2016-2017 роки.

Останній випуск проекту отримав другу позицію серед програм-лідерів каналу за цей рік, і третю – за 2016-2017 роки.

Традиційно програма дозволяє "112 Україна" займати гідні позиції у своєму слоті серед національних мовників. Зокрема, сьомий рядок телеканал зайняв за аудиторією 18+(50+), і шостий – по Києву**.

112.ua

У переліку випусків "Хто кому Рабінович" ефір від 12 березня став першим по 3 ключових аудиторіях: 18+: rat% – 1,86%, shr% – 3,81%; 18-54 (50+): rat% – 0,63%, shr% – 1,70%, Київ (18+) – rat% – 2,86%, shr% – 6,68%.

Упродовж ефіру, свої питання традиційно ставили присутні на Майдані, де працює мобільна студія каналу, через Фейсбук і в телефонному режимі. Кількість дзвінків під час 7 випуску досягла майже 27 000.

Серед інших питань, у програмі обговорювали, як зупинити незаконну, так звану націоналізацію на Донбасі, чи потрібні Україні російські банки, чи здатний суд в Гаазі впливати на Кремль, і чи стане простіше нашій країні при новій адміністрації США, а також підвищення пенсійного віку в Україні.

Програма в ефірі телеканалу щонеділі о 20:00, подивитися всі її випуски можна і на сайті 112.ua.

 

* – Аудиторія старше 18 років, що проживає в містах з населенням понад 50 000;

** – Аудиторія старше 18 років, що проживає в Києві;

Дані дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК; дослідник – Nielsen; моніторинг – комунікаційний Альянс. Дані надав телеканал "112 Україна". Дані за 12.03.2017.  Overnight, надані за показниками rat%, shr%. Докладніші показники дивіться в глосарії ІТК: http://tampanel.com.ru/ru/about/glossary/